If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Намаля се хода на лагера и от там по-трудно превклюване на скоростите . Когато лагера започне да дърпа притискателя , издърпва коляновия вал /ако има луф в аксиалните лагери/ и чак тогава започва да отделя .
Любе, нещо не ми пасва. Когато феродовият е правилно, тази издадена част влиза в отвора на маховика и стои стабилно на коляновия, По този начин феродовия не се измества, Но когато е обърнат, той стои на самия край на опашката на коляновия вал, лагерът не случайно е ексцентрик и бие един вид, не се получава хубаво зацепване на феродовия и той може да се строши, или да се изронят шлици, т.е. става мазово. Това, че дърпа коляновия вал не е някакси истина. Един колянов вал почне ли да се мести на някъде, моторът е отишъл
Това е моето виждане
Любе, нещо не ми пасва. Когато феродовият е правилно, тази издадена част влиза в отвора на маховика и стои стабилно на коляновия, По този начин феродовия не се измества, Но когато е обърнат, той стои на самия край на опашката на коляновия вал, лагерът не случайно е ексцентрик и бие един вид, не се получава хубаво зацепване на феродовия и той може да се строши, или да се изронят шлици, т.е. става мазово. Това, че дърпа коляновия вал не е някакси истина. Един колянов вал почне ли да се мести на някъде, моторът е отишъл
Това е моето виждане
Моя стария мотор имаше 2мм ход на коляновия вал .Аксеалния лагер който обира цялото напрежение при натискане на съеденителя беше станал на люспа. На мотора нищо му няма като се хване на време.На много коли ,особенно по стари ,като се износят аксеалните лагери ,осезаемо се вижда как като натиснат съеденителя и шайбата на коляновия вал си мърда на пред .Което значи че и вала мърда ,а от там и хода на съеденителя недостига .
Любе, нещо не ми пасва. Когато феродовият е правилно, тази издадена част влиза в отвора на маховика и стои стабилно на коляновия, По този начин феродовия не се измества, Но когато е обърнат, той стои на самия край на опашката на коляновия вал, лагерът не случайно е ексцентрик и бие един вид, не се получава хубаво зацепване на феродовия и той може да се строши, или да се изронят шлици, т.е. става мазово. Това, че дърпа коляновия вал не е някакси истина. Един колянов вал почне ли да се мести на някъде, моторът е отишъл
Това е моето виждане
Тази част издадената/главинка/ е толкова дълга единствено за да има по-голяма площ на шлиците . Феродовия диск седи единствено на първичния вал на скоростите. Има коли на които първичния вал влиза в коляновия ,но при нашите не е така.
Тази част издадената/главинка/ е толкова дълга единствено за да има по-голяма площ на шлиците . Феродовия диск седи единствено на първичния вал на скоростите. Има коли на които първичния вал влиза в коляновия ,но при нашите не е така.
Така, но поставен правилно той не може да плува нагоре надолу и седи закотвен един вид в накрайника на коляновия вал и съчленява правилно колянов вал-вал на скоростна кутия. И понеже имаш свързване на два вала, затова лагерът е плаващ (седи ексцентрично като го погледнеш)
Така, но поставен правилно той не може да плува нагоре надолу и седи закотвен един вид в накрайника на коляновия вал и съчленява правилно колянов вал-вал на скоростна кутия. И понеже имаш свързване на два вала, затова лагерът е плаващ (седи ексцентрично като го погледнеш)
Намаля се хода на лагера и от там по-трудно превклюване на скоростите . Когато лагера започне да дърпа притискателя , издърпва коляновия вал /ако има луф в аксиалните лагери/ и чак тогава започва да отделя .
Благодаря за отговора....сега ми стана ясно, защо като съседа смени съединителя на ланчата си, изобщо не искаше да отделя...а после намерихме аксиалните лагери на коляновият вал в картера..)
Comment